Kampaň pre región Banská Štiavnica - Gashpar
 
 
Pre Oblastnú organizáciu cestovného ruchu pre región Banská Štiavnica na Slovensku sme vytvorili on-line kampaň. Jej cieľom bolo zatraktívniť región pre cieľové skupiny, ktoré sme stanovili na základe analýzy pred tvorbou kampane.
 
 

Banská Štiavnica je atraktívny región, no v poslednom období zaznamenala prepad v návštevnosti turistov. Rozhodli sme sa vytvoriť kreatívnu kampaň na on-line komunikačných kanáloch Facebook, Instagram a YouTube. Kampaň aj napriek nízkemu rozpočtu zaznamenala veľký úspech a v nasledujúcej sezóne skutočne pritiahla vyššie množstvo turistov, ktorí sa rozhodli objaviť netradičné turistické miesta v okolí Banskej Štiavnice.

 

A čo o nás povedal samotný klient?


„Sme veľmi radi, že môžeme spolupracovať s takým profesionálnym tímom, akým disponuje spoločnosť Gasphar. Dostali sme všetko, čo sme potrebovali, v perfektnej forme, akú sme si ani nevedeli predstaviť. Je to partner, ktorého môžeme odporučiť každému, kto hľadá skvelý nápad a prekvapivý výsledok na najvyššej úrovni. Vždy pripravený pomôcť, profesionálny prístup k riešeniu problémov, kreatívne nápady, veľmi príjemná komunikácia a rýchle reakcie. S našou kampaňou na sociálnych sieťach, ako aj s tlačenými materiálmi sme boli veľmi spokojní. Vrelo odporúčame spoločnosť Gashpar na spoluprácu.“

#Online Ads #Social Networks #Video #Copywriting #Campaign